Branding

[vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left”][vc_single_image image=”1023″ img_size=”50×53″ css=”.vc_custom_1541423478594{padding-top: 10px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-8″][la_heading tag=”h3″ alignment=”left” title=”branding” title_color=”#fa5f3c”][/la_heading][vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left” offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_wp_custommenu nav_menu=”218″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-8″][vc_column_text]

doel

Bepalen & ontwikkelen van een identiteit.

hoe

Boeijende Branding Methode van BoeijendeZaken om gezamenlijk te komen tot een identiteit die wordt vastgelegd in logo en stijlelementen. De methode is 4-staps:
+ doelgroep / umfeld definiƫren middels interactieve sessie
+ op basis van waarden stijlkenmerken bepalen middels interactieve sessie
+ analyse uitvoeren en concept bepalen
+ identiteit ontwikkelen en definiƫren in logo en stijlelementen (in beeld en tekst)

opdracht

BieBijen met de eigenaren van de dierenartspraktijk doelgroep middels een brainstorm bepaald en geconcretiseerd.[/vc_column_text][vc_single_image image=”15″ img_size=”full”][vc_column_text]Timing rebranding met het managementteam van Timing, een uitzendorganisatie met 56 vestigingen in Nederland, een brainstormsessie gehouden. Deze had als doel de waarden van Timing om te zetten naar een identiteit.

Siza – Design X Ambacht met communicatieadviseur identiteit bepaald voor propositie Design X Ambacht.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]