Interne & externe communicatie

[vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left”][vc_single_image image=”1023″ img_size=”50×53″ css=”.vc_custom_1541423499542{padding-top: 10px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6″][la_heading tag=”h3″ alignment=”left” title=”interne & externe communicatie” title_color=”#fa5f3c”][/la_heading][vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left” offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_wp_custommenu nav_menu=”218″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-8″][vc_column_text]

doel

Informeren en beïnvloeden van houding en gedrag.

hoe

communicatieplan voor in- en externe communicatie. Het beschrijft doel, doelgroep, boodschap, acties, middelen, planning en budget.
informatieanalyse voor diverse middelen onderzoeken wat voor informatie gewenst is en de structuur van informatie bepalen.
advies & realisatie
stakeholder management, coördineren van communicatie en ontwikkelen van diverse middelen.

opdracht

Sequoia – website uitvoeren van een Informatieanalyse, volgens Minto’s Pyramid Principle een informatiestructuur opgesteld en een functioneel ontwerp gemaakt voor de website.

Siza – Freestyle Robopark BoeijendeZaken schreef een communicatieplan om het netwerk en het evenement verder te ontwikkelen. We coördineerden acties, hadden interactie met stakeholders en ontwikkelden een aantal (on- & offline) media.

Retailers in Oosterbeek – Oosterbreak winkeliers ondervonden hinder van wegwerkzaamheden in Oosterbeek. De vraag was meer traffic naar winkels genereren. We ontwikkelden on- & offline campagne voor meer dan 70 retailers
& organisaties. We leverden concept, copy, fotografie, website, leaflets, Facebook pagina en on- & offline acties.[/vc_column_text][vc_single_image image=”14″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]