Propositiemarketing

[vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left”][vc_single_image image=”1023″ img_size=”50×53″ css=”.vc_custom_1541423521108{padding-top: 10px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-8″][la_heading tag=”h3″ alignment=”left” title=”propositiemarketing” title_color=”#fa5f3c”][/la_heading][vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ el_class=”sub-page-left” offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_wp_custommenu nav_menu=”218″][/vc_column][vc_column width=”2/3″ offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-8″][vc_column_text]

doel

Specifiek product en/of dienst in de markt zetten.

hoe

kernbehoefte & aanbod bepalen, doornemen en vastleggen:
+ aanbod: product/dienst, doelgroep, prijs, distributie e.d. bepalen
+ behoefte: kernbehoefte waarin je voorziet bepalen
+ boodschap: communicatie waarmee je antwoord op behoefte geeft
branding in bestaande of nieuw te ontwikkelen stijl.
copywriting dragende teksten ontwikkelen voor media uitingen en branding.
campagnes opzetten van on- en offline campagnes.

opdracht

Puck & Poppies en Poppy Orange Boeijende Zaken ontwikkelt twee labels, een voor kinderen en een voor volwassenen. Het betreft wenskaarten en schrijfwaren die onder meer verkocht worden via een webshop. Ze gaan over samen zijn en genieten van het leven. Het weergeven van de diversiteit van onze samenleving en het aanspreken van verschillende bevolkingsgroepen is een streven.[/vc_column_text][vc_single_image image=”17″ img_size=”full”][vc_column_text]Siza – Ontwikkeling Freestyle Robopark netwerk voor robotica gebruikers waarbij clienten / zorgbehoevenden, ontwikkelaars van robotica en kennisinstellingen samen komen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]