Bepalen & ontwikkelen van een identiteit.

communicatie

creatie

Branding

doel

Bepalen of en hoe organisaties, diensten en producten in de markt gezet kunnen worden.

hoe

Boeijende Branding Methode van BoeijendeZaken om gezamenlijk te komen tot een identiteit die wordt vastgelegd in logo en stijlelementen. De methode is 4-staps:
+ doelgroep / umfeld definiëren middels interactieve sessie
+ op basis van waarden stijlkenmerken bepalen middels interactieve sessie
+ analyse uitvoeren en concept bepalen
+ identiteit ontwikkelen en definiëren in logo en stijlelementen (in beeld en tekst)

Branding

doel

Bepalen of en hoe organisaties, diensten en producten in de markt gezet kunnen worden.

hoe

Boeijende Branding Methode van BoeijendeZaken om gezamenlijk te komen tot een identiteit die wordt vastgelegd in logo en stijlelementen. De methode is 4-staps:
+ doelgroep / umfeld definiëren middels interactieve sessie
+ op basis van waarden stijlkenmerken bepalen middels interactieve sessie
+ analyse uitvoeren en concept bepalen
+ identiteit ontwikkelen en definiëren in logo en stijlelementen (in beeld en tekst)