Dierenarts vraagt om een uitgebreide makeover.
# Ontwikkel een nieuwe identiteit en werk deze uit in huisstijlmiddelen, print en media campagnes.
Mijn dierenarts gaat in scheiding
De eigenaar van de plaatselijke dierenartsenpraktijk wilde de dagbehandeling scheiden van de specialistische zorg. Hij wilde hierover met ons van gedachten wisselen. Die gedachten mondden uit in de start van een traject met verschillende sessies en plannen om de juiste identiteit te bepalen. We bedachten een nieuwe naam en ontwikkelden een complete identiteit met uiteenlopende middelen. Met een campagne op abri’s en displays werd mijn dierenarts geïntroduceerd en de opening van de nieuwe praktijk aangekondigd.
De gemeenschap was nieuwsgierig geworden en stroomde bij de opening in grote getalen toe. De makeover leverde veel positieve reacties én nieuwe klanten op. Mijn dierenarts is inmiddels een begrip in de regio. In Arnhem werden nog twee praktijken met dezelfde formule geopend.
Website
Folder
Abri campagne
Praktijk
Display campagne
opdrachtgever
project
creatie
fotografie
webdesign
mijn dierenarts
Identiteit
Ontwerp logo, huisstijl, website, in en exterieur en campagne
Roy Soetekouw
Rovandesign
opdrachtgever
mijn dierenarts
project
Identiteit
creatie
Ontwerp logo. huisstijl, website, in en exterieur en campagne
fotografie
Roy Soetekouw
webdesign
Rovandesign
ContactGert BoeijenStationsweg 6B 6861 EG Oosterbeek
T. 026.251.58.58
|