Dierenarts vraagt om een uitgebreide makeover.

# Ontwikkel een nieuwe identiteit en werk deze uit in huisstijlmiddelen, print en media campagnes.

Mijn dierenarts gaat in scheiding

De eigenaar van de plaatselijke dierenartsenpraktijk wilde de dagbehandeling scheiden van de specialistische zorg. Hij wilde hierover met ons van gedachten wisselen. Die gedachten mondden uit in de start van een traject met verschillende sessies en plannen om de juiste identiteit te bepalen. We bedachten een nieuwe naam en ontwikkelden een complete identiteit met uiteenlopende middelen. Met een campagne op abri’s en displays werd mijn dierenarts geïntroduceerd en de opening van de nieuwe praktijk aangekondigd.

De gemeenschap was nieuwsgierig geworden en stroomde bij de opening in grote getalen toe. De makeover leverde veel positieve reacties én nieuwe klanten op. Mijn dierenarts is inmiddels een begrip in de regio. In Arnhem werden nog twee praktijken met dezelfde formule geopend.

Website

Folder

Abri campagne

interieur mijn dierenarts oosterbeek

Praktijk

Display campagne

dossier

opdrachtgever

project

creatie

fotografie

webdesign

mijn dierenarts

Identiteit

Ontwerp logo, huisstijl, website, in en exterieur en campagne

Roy Soetekouw

Rovandesign

dossier

opdrachtgever

mijn dierenarts

project

Identiteit

creatie

Ontwerp logo. huisstijl, website, in en exterieur en campagne

fotografie

Roy Soetekouw

webdesign

Rovandesign

Contact

Gert Boeijen

Stationsweg 6B

6861 EG Oosterbeek

 

T. 026.251.58.58

gert@boeijendezaken.nl

www.boeijendezaken.nl