Bepalen hoe organisaties, diensten en producten in de markt gezet kunnen worden.

communicatie

Propositie marketing

doel

Specifiek product en/of dienst in de markt zetten.

hoe

kernbehoefte & aanbod bepalen, doornemen en vastleggen:
+ aanbod: product/dienst, doelgroep, prijs, distributie e.d. bepalen
+ behoefte: kernbehoefte waarin je voorziet bepalen
+ boodschap: communicatie waarmee je antwoord op behoefte geeft branding in bestaande of nieuw te ontwikkelen stijl.
copywriting dragende teksten ontwikkelen voor media uitingen en branding. campagnes opzetten van on- en offline campagnes.

Propositie marketing

doel

Specifiek product en/of dienst in de markt zetten.

hoe

kernbehoefte & aanbod bepalen, doornemen en vastleggen:
+ aanbod: product/dienst, doelgroep, prijs, distributie e.d. bepalen
+ behoefte: kernbehoefte waarin je voorziet bepalen
+ boodschap: communicatie waarmee je antwoord op behoefte geeft branding in bestaande of nieuw te ontwikkelen stijl.
copywriting dragende teksten ontwikkelen voor media uitingen en branding. campagnes opzetten van on- en offline campagnes.