Verwen jezelf met de verrassende smaken van Douze no12
# Ontwerp winkelconcept met print, media campagne, verpakkingen en interieur.
Een zoet en zout concept
Bij Douze no12 worden je smaakpapillen op de proef gesteld. In de winkel op nummer 12 maak je kennis met een unieke formule.
De winkel bestaat uit twee delen waarin zoet en zout subtiel van elkaar worden gescheiden. Met sushi aan de ene kant en macarons, bonbons en desserts aan de andere kant werden twee verschillende smaken onder één dak verenigd.
Douze biedt gemak en bespaart tijd. Op het menu staat sushi als hoofdgerecht gevolgd door kunstzinnig opgemaakte desserts en overheerlijke bonbons of luchtige macarons bij de koffie.
Macaron doosjes
Sushi wikkel
Het boudoir
Met de opdrachtgever deden we een aantal brainstormsessies om te komen tot een passende identiteit. We presenteerden 3 concepten, de traditionele chocoladewinkel, een chocolade atelier en het boudoir. Het laatste idee werd gekozen. Bij Douze komen vrouwen (en mannen) die zichzelf verwennen en anderen trakteren. We werkten het concept uit in logo en huisstijlmiddelen, we ontwierpen verpakkingen zoals bonbondozen én het interieur. Daarna lanceerden we een campagne om de wereld met de winkel op nummer 12 bekend te maken.
Ontwerp winkelinterieur met buffet
Ontwerp sushibuffet
opdrachtgever
project
organisatie
communicatie
creatie
Douze
Identiteit
Strategie
Marketing olan, kopij, social media
Ontwerp logo, huisstijlmiddelen, campagne, interieur, verpakkingen
opdrachtgever
Douze
project
Identiteit
organsatie
Strategie
communicatie
Marketing plan, kopij, social media
creatie
Ontwerp logo, huisstijlmiddelen, campagne, interieur, verpakkingen
organisatie | communicatie | creatie | contact | privacy