Verwen jezelf met de verrassende smaken van Douze no12

# Ontwerp winkelconcept met print, media campagne, verpakkingen en interieur.

Een zoet en zout concept

Bij Douze no12 worden je smaakpapillen op de proef gesteld. In de winkel op nummer 12 maak je kennis met een unieke formule.
De winkel bestaat uit twee delen waarin zoet en zout subtiel van elkaar worden gescheiden. Met sushi aan de ene kant en macarons, bonbons en desserts aan de andere kant werden twee verschillende smaken onder één dak verenigd.

Douze biedt gemak en bespaart tijd. Op het menu staat sushi als hoofdgerecht gevolgd door kunstzinnig opgemaakte desserts en overheerlijke bonbons of luchtige macarons bij de koffie.

Macaron doosjes

Sushi wikkel

Het boudoir

Met de opdrachtgever deden we een aantal brainstormsessies om te komen tot een passende identiteit. We presenteerden 3 concepten, de traditionele chocoladewinkel, een chocolade atelier en het boudoir. Het laatste idee werd gekozen. Bij Douze komen vrouwen (en mannen) die zichzelf verwennen en anderen trakteren. We werkten het concept uit in logo en huisstijlmiddelen, we ontwierpen verpakkingen zoals bonbondozen én het interieur. Daarna lanceerden we een campagne om de wereld met de winkel op nummer 12 bekend te maken.

Ontwerp winkelinterieur met buffet

Ontwerp sushibuffet

dossier

opdrachtgever

project

organisatie

communicatie

creatie

Douze

Identiteit

Strategie

Marketing olan, kopij, social media

Ontwerp logo, huisstijlmiddelen, campagne, interieur, verpakkingen

dossier

opdrachtgever

Douze

project

Identiteit

organsatie

Strategie

communicatie

Marketing plan, kopij, social media

creatie

Ontwerp logo, huisstijlmiddelen, campagne, interieur, verpakkingen

     

organisatie | communicatie | creatie | contact | privacy